Kurs i Soneterapi. TFT og Akupunktur

Med Terje Horpestad, Sandnes Soneterapi

Terje Horpestad er en kjent foredragsholder, leder av egen soneterapiskole, vært leder av forskningskomiteen i NNH og ikke minst kjent som en glimrende underviser i flere fagområder som for eksempel Soneterapi, Tankefeltterapi / TFT, Meridianlære og Akupunktur.

Han har forfatter flere bøker som

Ny kunnskap i Soneterapi ISBN 9788299741224

Oversatt til engelsk: New  knowledge in reflexotherapy  Isbn 978-82-997412-5-5

Tankefeltterapi, akupunktur og meridianlære ISBN 978-82-997412-4-8

Soneterapi i tekst og bilder ISBN 978-82-997412-8-6

Kurs i Soneterapi, TFT og akupunktur
28. – 30. oktober
Tider kl 09 – 17 hver dag
Sted: Sirius Naturterapeutisk skole, Haugesund

Fredag 28: Dag 1: Soneterapi.
Lær å behandle muskelsmerter i hofte, kne, legg og skulder, skulderblad og arm samt isjas problematikk. Det undervises i riktig arbeidsteknikk og arbeidsstilling.
Dag 2: Tankefeltterapi, akupunktur og meridianlære
Det undervises i å behandle smerter og følelser med tft. Det jobbes med meridianlæren opp mot akupunkturpunkter til bruk ved smertebehandling

Dag 3: Øreakupunktur
Det undervises i å lindre smerter i nakke, rygg, kne osv med øreakupunktur. Ved hjelp av ørekart og aktuelle punkter læres det hvordan behandlingspunktene kan anvendes. Det undervises i bruk av ørekuler.

Kurset er åpent for alleJ
Er du terapeut og trenger påfyll er dette kurset glimrende.

Tankefeltterapi (tft) kan gi forbløffende raske resultater, lett å lære, og kan kombineres med enhver terapiform. Smerter og vonde følelser er ofte tabubelagte. Men smerter kan imidlertid være viktige nøkler til å få tak i sine indre kvaliteter og ressurser.

Tankefeltterapi er enkelt og lett og lære. Men bak denne enkle formen, ligger den kinesiske filosofi og akupunkturlære som en stor ressurs til å gjøre behandlingsformen mye mere troverdig, detaljert og spennende.
Kursavgift kr 4350,-
Depositum kr 1000,-

Kurskompendium:

Tankefeltterapi, akupunktur og meridianlære, kr 150.-

Soneterapi i tekst og bilder kr 220,- kan kjøpes på kurset

Meld deg på kurs
Her har du muligheten til å møte andre med samme interesse, lære noe nytt og ikke minst utvikle deg som menneske og som terapeut.

Kunnskap om meridianer er veldig nyttig, husk at enhver meridian har referanse til et organ, en muskel og til enn nerve. Kurset tilbys muligheter til å lære nye spennende metoder å jobbe terapeutisk på. Terje er kjent som en munter og engasjert foredragsholder..

Dette blir garantert ikke kjedeligJ

Terje Horpestad vil i samarbeid med Sirius sette opp et grunnkurs i Soneterapi våren 2017, 6 dager på Sirius:
4. – 6. novemberDel 1: 3. – 5. februar
Del 2: 3. – 5. mars
Åpent for alle, hjertelig velkommen
Informasjon og påmelding: post@sirius-skole.no

Ring gjerne hvis du har spørsmål: tlf 97171616

Mange hilsener fra
Sirius og Stine Røthing

Sirius Naturterapeutisk skole
Kvalamarken 5