Kurs på Sirius

Velkommen til Sirius 🙂

I kategori KURS kan du begynne uten noen forutsetninger.
Alle kurs i denne kategori er for nybegynner og åpent for alle!
Det betyr at mange øvede terapeuter også kan finne kurs her som kan la seg blande med det de har fra før.

Dette er enkeltstående kurs som gir deg kompetanse til bruk for familie, venner og kjente, eller du kan sette det inn i en større terapeutisk sammenheng.
På et slikt kurs får du, dersom du er nybegynner –  prøve deg ut, merke om dette er noe for deg, og om du har lyst til å gå videre inn i en utdanning – valget er ditt.
Dette også en rekke kurstilbud til dere som allerede er terapeuter, på jakt etter «noe mer», litt faglig påfyll for deres egen skyld og som ekstra terapeutisk verktøy.

Alle kurs i denne kategori vil utvide verktøykassen din i forhold til å kunne tilby klientene dine en enda mer nyansert og spesifikk behandling.
De fleste kurs i denne kategorien er også NNH-godkjent som faglig oppdatering, og gir automatisk 10 % rabatt for terapeuter som har medlemskap i NNH.

To av kursene er obligatorisk for naturterapeuter som søker medlemskap i NNH, det er:

• VEKSfag (er NNH-godkjent)
  • Naturmedisinsk grunnstudium (studieplan til vurdering hos NNH)

Velkommen som student på Sirius

For mer informasjon, ta gjerne kontakt: post@sirius-skole.no  eller ring tlf 97171616