ALFA KST

Dato: 3.- 6. oktober 2024, –  forutsetning KST I – III + IV – VI

Alfa KST 3 Alfa KST 2 Alfa KST, 1

Dette kurset har en helt annen inngangsvinkel og nye behandlings teknikker i forhold til KST I – III,  som har en generell behandlingsprotokoll. Det undervises i  flere både gamle og nye arbeidsmetoder / tanker blir kombinert i en NY, meget effektivt resultatorientert og samtidig spirituell Behandlings-energi.

Kurset omhandler blandt annet:

• Informasjon om: Bruce H. Liptons forskning. Epi-genetik, Kvantefysik, Hjernens elektriske bølger – herunder: Delta, Theta, Alfa, Beta og Gamma.
  • Avbalansering av den vertikale linje (kroppen) på flere plan. Herunder det fysiske, det psykiske og det spirituelle/tankeplan. Der blir blandt annet arbeidet med muskler, skjelett, kredsløp, meridianer og chakraer.
  • Nye teknikker og oppdatering av tidligere arbeidsmetoder i både Muskel og Kranio-Sakral terapi.
  • Ny generel behandlingsprotokol, som stort sett kan benyttes i alle dine sessions.
  • Avkodning av innlagte programmeringer og forestillinger, som forhindrer oss i å leve det liv vi ønsker. Eksempelvis på områder som: Succes. Økonomi. Sunnhet, herunder bl.a. spisevaner og vekt. Allergier. Angst og Migrene.
Klienten blir ganske enkelt godt og grundig integrert i deres egen krop – både mentalt og fysisk.
Du vil oppleve, hvordan  klientene dine kommer dypere og dypere inn i seg selv, etter noen ganske få behandlinger, hva enten du benytter deg av avkodning eller ikke.

For å få kursbevis, skal det avleveres og godkjennes 3 behandlingsjournaler

Dato: 3. – 6. oktober 2024
Sted: Sirius Naturterapeutisk skole, Haugesund
Fagansvarlig og Lærer på kurset: Anne Britt Mallqui, Muskel – og KST terapeut. Faglærer på Sirius siden 2008