Kurs

Her kan du begynne uten noen forutsetninger.
Alle kurs i denne kategori er for nybegynnere og åpent for alle!

Er du terapeut og trenger påfyll, er kursene her et godt supplement

Dette er enkeltstående kurs som kan brukes til familie, venner og kjente, eller du kan sette det inn i en større terapeutisk sammenheng.
På et slikt kurs får du prøve deg ut, merke om dette er noe for deg, og om du har lyst til å gå videre inn i en utdanning – valget er ditt.
Kurstilbud i denne kategorien er i særdeles grad rettet mot  dere som allerede er terapeuter, men som er på jakt etter «noe mer», litt påfyll for deres egen skyld og som ekstra terapeutisk verktøy.

Alle kurs her vil utvide verktøykassen din i forhold til å kunne tilby klientene dine en enda bedre og nyansert behandling.
De aller fleste kurs i denne kategorien er også NNH-godkjent som faglig oppdatering, og gir automatisk 10 % rabatt for terapeuter som har medlemskap i NNH.

Obligatorisk for naturterapeuter som søker fullt medlemskap i NNH er:

• VEKSfag
  • Naturmedisinsk grunnstudium
  • Grunnmedisin er også obligatorisk, Se egen oppføring i hovedmenyen

Sirius har fått NNH – godkjent disse 3 fagene.
Sammen med en terapeutisk utdanning , som f eks Muskelterapi eller KST har du en fullgod Naturmedisinsk utdanning. Da får du fullverdig terapeut – medlemskap i NNH  med flere attraktive medlemsfordeler, – blant annet forsikring. Og skulle det skje noe alvorlig, er det viktig å ha en profesjonell organisasjon i ryggen.

Du blir fremstilt og oppført i kategorien MNNH terapeut!

Velkommen som student på Sirius.

Kvalamarken 6
5514 Haugesund